vovvarochvavar

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Bröllopsnerver?

Av Karina - 18 juni 2010 16:26


Victoria och Daniel är säkerligen skitnervösa nu. Inte nog med att de ska gifta sig, något de flesta brukar få fjärilar i magen av, men att göra det inför miljontals TV- och webtittare måste vara något värre.


I nio år har de varit ett par, så det är väl på tiden att de får gifta sig. De har väl väntat länge nog nu?


Såna som "vet bäst" har ju gaggat i pressen om att Kungen inte ska få överlämna sin dotter vid vigseln. "Så gör man inte enligt svenska traditioner" och "vid hennes ålder behöver man väl inte sin pappa". Det är Daniel och Victorias bröllop (även om vi skattebetalare pröjsat en del) och om de så skulle vilja cykla enhjuling fram till altaret så borde de få göra det!


Ni som är intresserade av bröllopet, läs gärna den här bloggen. Marko jobbar på TT och de ska givetvis vara på plats i Stockholm imorgon under festligheterna.


http://marko-saavala.blogspot.com


Absolut inget illa ment, men är inte Daniel väldigt lik Boxer-Robert? När han har sina glasögon på sig.



     


   


          


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 13 maj 2013 14:29

I helgen har det kläckts sju små dunbollar här hemma.         Mirack är väldigt betuttad i dem. :-)                                                              ...

Av Karina - 2 maj 2013 20:45


Idag fyller Mirack år. Han har uppnått pensionsålder, den aktningsvärda åldern 10 år! Än finns det dock fart i den gamla pälsen, denna film tog jag idag. :-)       Idag blev det god födelsedagsmat; filmjölk, slanggurka och vaniljmunk....

Av Karina - 12 december 2012 12:00

Idel tolvor... Det gick tyvärr inte att ställa in tiden 12:12 på bloggen, endast jämna kvartar kan man ställa in.   Detta är sista gången under vår livstid som detta datum kommer att inträffa. Nästa gång blir om 100 år; 12 december 2112. Det är j...

Av Karina - 2 december 2012 16:21

  Just nu gräddar jag två lussebullar. Jag har inte bakat dem själv, jag bara gräddar färdigt dem. Idag köpte jag nämligen två lussekatter på en julmarknad. Sambon tycker inte om saffran så jag brukar inte baka lussekatter till mig själv, utan jag ...

Av Karina - 2 december 2012 12:41

ROLIGA JULPAPPER:     www.scenicreflections.com iPad Walls ...

Ovido - Quiz & Flashcards