vovvarochvavar

Alla inlägg under december 2011

Av Karina - 31 december 2011 18:03


Ja, snart är det 2012!


 



Av Karina - 16 december 2011 13:13


Cloetta Kexchoklad med blåbärssmak. Fy för den sure f-n vad äcklig den är! Nu ska Cloetta dra in tillverkningen av den efter att inte kunna få fram den "äkta" blåbärssmaken.


Jag gillar vanlig kexchoklad, men jag AVSKYR choklad med nästan alla fyllningar; romerska bågar, choklad med fruktsmak, marsipanfyllning och kanske det vidrigaste av allt är After Eight!!!


Jag gillar inte vanliga blåbär eller blåbärssoppa något vidare heller, därför kan jag inte åka Vasaloppet! :-) :-) :-)


Sambon gillar dock blåbär men han tyckte också att kexchokladen med blåbärssmak var otäck!


Så, ni som faktiskt gillar denna produkt får väl se till att hamstra nu medan den fortfarande finns kvar!



Av Karina - 15 december 2011 12:30


Jag har förstått att det är många vuxna som följer årets julkalender, Tjuvarnas jul. Jag pratade med några som följde den och vi kom väl fram till att det kanske inte är något för de allra minsta barnen. Vissa år är ju dock julkalendern så barnslig att till och med de äldre barnen inte tittar.


I år handlar julkalendern om en stöldliga, men sensmoralen ska vara att "Brott lönar sig inte"


Följer DU årets julkalender?



Av Karina - 13 december 2011 13:30


Jaha. Så var det den årliga Lucia-dagen. Nu är det elva nääääääääätter före jul, som man sjöng i skolan.


TREVLIG LUCIA PÅ ER ALLA, HUR NI NU VÄLJER ATT FIRA DEN!




Av Karina - 11 december 2011 21:52


Ja, tydligen tycker Mirack det. Nämnde jag att han fyller 9 år om några månader? :-)



 
 

Skapa flashcards