vovvarochvavar

Alla inlägg under juni 2012

Av Karina - 30 juni 2012 17:28


Idag var jag på en auktion och kikade. En massa gamla fina grejer såldes. Som sista utrop för dagen var det två banankartonger som var smickfulla i allehanda kul grejer. Jag fick båda två för en tjuga. När jag kom hem och började gå igenom kartongerna mer grundligt, så låg den här muggen nästan i botten i en av kartongerna:   :-)


 


Av Karina - 23 juni 2012 19:36


Är man gammal eller uråldrig när det känns mycket lyxigare att sitta hemma på midsommardagens kväll nykter och se på en film, än att sitta pruttfull på någon fest eller krog..? :-)


Detta blir det ikväll:


          


EN FORTSATT TREVLIG MIDSOMMAR TILL ER ALLA,


HUR NI NU VÄLJER ATT FIRA DEN!


Av Karina - 22 juni 2012 19:22


En riktigt GLAD MIDSOMMAR till alla mina bloggläsare!






Av Karina - 21 juni 2012 20:07


Jag var nog lite trött nu på kvällen när jag skulle ta ett varv med dammsugaren. Jag tryckte igång den, men den startade inte. Jag gjorde en snabb okulärbesiktining och kom till den slutsatsen att det underlättar avsevärt om man sätter i kontakten först...


Fullt lika tjusig som Freddie Mercury i videon till "I want to break free" var jag dock inte, men det hade ju varit trevligt... :-)




Av Karina - 6 juni 2012 21:01

 




Skapa flashcards