vovvarochvavar

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

En rolig film

Av Karina - 1 maj 2010 16:28

Den här filmen är både rolig och sorglig. Det är ju inte ett dugg roligt att hon sitter i rullstol och att de har någon form av problem. Jag förstår inte holländska, så jag vet inte vad de säger. Programledaren kunde nog vinka adjö till att få fler uppdrag efter den här intervjun. Deltagarna i programmet blir också rejält skymfade. Det är inte roligt.


Det som är roligt är att programledaren inte kan hålla sig för skratt + att han låter rolig när han skrattar. Man vet ju själv från när man gick i skolan. Om två stycken började fnissa under en lektion så var det omöjligt att sluta. Har man en gång börjat skratta är det nästan hopplöst att sluta i vissa lägen, särskilt när man vet att man INTE får skratta!







 
 
Chrissie

Chrissie

2 maj 2010 10:14

Hallåj Karina! Vad roligt att du skaffat dig en alldeles egen blogg nu:-) Den kommer jag defintivt att följa!!
Fanns det några liv i äggen??!!! Gud så mysigt med kycklingar.
Tyvärr hade jag inte matchande servetter, men det gick alldeles utmärkt. Dock blir det tazzles med all säkerhet till nästa år!
Ha det toppen!!
//

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Jaana

Jaana

2 maj 2010 15:14

Hej Karina!

Det här är en rolig film. Jag har sett den förut, men den är lika rolig varje gång.
Usch, ja... man vet hur det kan vara ibland... när man INTE ska/få skratta.... då blir det oftast så som för han i filmsnutten.

Ha det så gott!

http://jaanasgottoblandat.blogg.se

 
Karina

Karina

3 maj 2010 11:48

Chrissie:
Kul att du läser min blogg!

Jaana:
Ja, jag skrattar fortfarande åt hans hysteriska skratt. Reaktionen när en i publiken låter nästan som Darth Vader är obetalbar... :-)

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 13 maj 2013 14:29

I helgen har det kläckts sju små dunbollar här hemma.         Mirack är väldigt betuttad i dem. :-)                                                              ...

Av Karina - 2 maj 2013 20:45


Idag fyller Mirack år. Han har uppnått pensionsålder, den aktningsvärda åldern 10 år! Än finns det dock fart i den gamla pälsen, denna film tog jag idag. :-)       Idag blev det god födelsedagsmat; filmjölk, slanggurka och vaniljmunk....

Av Karina - 12 december 2012 12:00

Idel tolvor... Det gick tyvärr inte att ställa in tiden 12:12 på bloggen, endast jämna kvartar kan man ställa in.   Detta är sista gången under vår livstid som detta datum kommer att inträffa. Nästa gång blir om 100 år; 12 december 2112. Det är j...

Av Karina - 2 december 2012 16:21

  Just nu gräddar jag två lussebullar. Jag har inte bakat dem själv, jag bara gräddar färdigt dem. Idag köpte jag nämligen två lussekatter på en julmarknad. Sambon tycker inte om saffran så jag brukar inte baka lussekatter till mig själv, utan jag ...

Av Karina - 2 december 2012 12:41

ROLIGA JULPAPPER:     www.scenicreflections.com iPad Walls ...

Ovido - Quiz & Flashcards