vovvarochvavar

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Karina - 2 april 2011 18:57


Igår bastade Mirack med husse. Sambon brukar sitta i rummet utanför bastun och slappa mellan varven. Ibland äter han korv när han sitter och slappar. Mirack satt bredvid husse, och precis när jag går förbi får Mirack en bit korv. Jag går vidare in i vardagsrummet, dricker en mun cola, och då:


BÖÖÖÖÖÖÖRRRRPPPP!


Mirack lade av en riktig timmerhuggarrap som vilken pilsnerpimplare som helst hade blivit stolt över... :-)


Eftersom det är svårt att skratta och dricka samtidigt så kom colan upp i näsan. Inte så tjusigt eller damigt, jag vet. Jag hade ju dock kunnat råka spotta ut det på mattan men det gjorde jag nu inte.


"Bättre kolsyra i näsan än cola på mattan"


Det låter väl inte ens särskilt roligt det där med rapen, men jag försäkrar att det var det!



Ovido - Quiz & Flashcards