vovvarochvavar

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Saker som aldrig borde ha tillverkats # 3

Av Karina - 16 december 2011 13:13


Cloetta Kexchoklad med blåbärssmak. Fy för den sure f-n vad äcklig den är! Nu ska Cloetta dra in tillverkningen av den efter att inte kunna få fram den "äkta" blåbärssmaken.


Jag gillar vanlig kexchoklad, men jag AVSKYR choklad med nästan alla fyllningar; romerska bågar, choklad med fruktsmak, marsipanfyllning och kanske det vidrigaste av allt är After Eight!!!


Jag gillar inte vanliga blåbär eller blåbärssoppa något vidare heller, därför kan jag inte åka Vasaloppet! :-) :-) :-)


Sambon gillar dock blåbär men han tyckte också att kexchokladen med blåbärssmak var otäck!


Så, ni som faktiskt gillar denna produkt får väl se till att hamstra nu medan den fortfarande finns kvar!



 
 
Jaana

Jaana

16 december 2011 22:34

Jag gillar blåbär, men jag har inte "vågat" smaka på blåbärs kexchokladen. Och jag kommer nog inte göra det heller....

Kram!

http://jaanasgottoblandat.blogg.se

 
Ingen bild

Karina

18 december 2011 14:05

Den smakade orm, så du har inte missat något... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 13 maj 2013 14:29

I helgen har det kläckts sju små dunbollar här hemma.         Mirack är väldigt betuttad i dem. :-)                                                              ...

Av Karina - 2 maj 2013 20:45


Idag fyller Mirack år. Han har uppnått pensionsålder, den aktningsvärda åldern 10 år! Än finns det dock fart i den gamla pälsen, denna film tog jag idag. :-)       Idag blev det god födelsedagsmat; filmjölk, slanggurka och vaniljmunk....

Av Karina - 12 december 2012 12:00

Idel tolvor... Det gick tyvärr inte att ställa in tiden 12:12 på bloggen, endast jämna kvartar kan man ställa in.   Detta är sista gången under vår livstid som detta datum kommer att inträffa. Nästa gång blir om 100 år; 12 december 2112. Det är j...

Av Karina - 2 december 2012 16:21

  Just nu gräddar jag två lussebullar. Jag har inte bakat dem själv, jag bara gräddar färdigt dem. Idag köpte jag nämligen två lussekatter på en julmarknad. Sambon tycker inte om saffran så jag brukar inte baka lussekatter till mig själv, utan jag ...

Av Karina - 2 december 2012 12:41

ROLIGA JULPAPPER:     www.scenicreflections.com iPad Walls ...

Ovido - Quiz & Flashcards