vovvarochvavar

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Karina - 14 oktober 2011 19:48


Jag har inget eget konto på Facebook.


Jag använder inte smink.


Jag hatar vintern. Kylan gör mig ingenting, men jag HATAR halka och all denna snö som bara ligger och äcklar sig överallt.


Jag är beroende av ljudböcker, nästan uteslutande deckare.


Jag använder nästan aldrig smycken.


Jag har ingen mobil som jag surfar med.


Loppisar är jättekul att besöka.


Jag går nästan aldrig med utsläppt hår.


Jag älskar korsord, särskilt de i Hemmets Journal.


Jag har aldrig spelat Word feud.


Det dyraste plagg jag någonsin köpt kostade 790:-, och det var en engångsföreteelse, jag köper sällan kläder och då jag gör det är det uteslutande på postorder.


Jag har inga tatueringar. Jag skulle vilja ha det, men på de ställen på kroppen där jag kan tänka mig att ha några så har jag ärr efter vattkoppor som inte går så bra att tatuera på. De ser ut som blåsor.


Jag älskar frågesport.


Jag har glasögon, som jag avskyr. Jag har dock varit till tre olika glasögonfirmor och ingen av dem hittar linser som passar mina ögon. Konstigt, jag har inga märkvärdiga synfel.




Skapa flashcards