vovvarochvavar

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Karina - 8 april 2011 15:39


...är det inte. Jösses anåda i min lilla låda vad det blåser ute! Det verkar som det ska hålla i sig ett par dagar också.


Jag var ut i hönshuset och jag fick knuffa upp dörren, och sedan hålla emot med hela min kroppstyngd (och den är inte liten) för att inte dörren skulle blåsa igen, och jag hade svårt att hålla balansen ändå för vinden pressade på så väldans. Jag höll upp dörren för sambon som skulle bära in en träskiva som vi haft till hönsgården, och skivan blev ju som ett segel så han hade jämnt skägg att kunna hålla i den.


Mirack höll på att bajsa ner sin boll igår också. Han lade den ifrån sig när han skulle på toa. Vinden grep tag i bollen och den rullade iväg mot stället där Mirack sitter, så han höll nästan på att lägga tarmsläppet på bollen. När han ska pinka brukar han aldrig lägga ifrån sig bollen, men när han ska göra nummer två släpper han oftast ner bollen och hämtar den sen efter avslutat toalettbesök.


Såhär ser Miracks päls ut idag.


Ovido - Quiz & Flashcards