vovvarochvavar

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Karina - 29 september 2010 22:59


...och jag fryser så hemskt när jag ska sova. I LOVE IT!!! Jag värmer bara min vetekudde och har fötterna på den så sover man så gott. Det börjar nog bli läge att sy en till och ha bakom ryggen också. Det är fruktansvärt irriterande att försöka sova när det är värmebölja och luften står stilla. Man har fönstret öppet och det är lika hett inne som ute fast det är mitt i natten. Fast å andra sidan så avskyr jag halkan. Jag berörs inte speciellt mycket av kyla, men tyvärr så blir det ju halt då... För mig kunde gärna hela vintern vara som nu, barmark och inte så särskilt kallt! Det behövde dock inte vara så lerigt ute.


På en promenad häromdagen så gick Mirack in under en död tallgren och en massa gula barr ramlade ner på honom. Det tog en stund att plocka ur alla! Vi var nämligen ute på en biltur och hade stannat och promenerat, så vi ville inte gärna ha alla de barren med oss hem i bilen!


Jag håller på att experimentera med slutartid och rörliga bilder. Ibland blir de skarpa och ibland suddiga. Några exempel ser ni här:


    

Mirack har barr i "barret".


     

Här skulle jag ta en bild av den fina kvartsstenen, men just som jag skulle ta den första bilden dök det upp någon i linsen precis när jag tryckte av. Konstigt nog blev bilden skarp trots närbilden!


    

Tjohoo vad jag springer!






Ovido - Quiz & Flashcards