vovvarochvavar

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Karina - 6 juli 2010 21:22



Idag har jag varit på loppis. Jädrar anåda va folk det var! Jättekul att gå där och titta på loppis och bilar! På "Svensson-parkeringen" var det totalt kaos. Jag hittade en plats först men flyttade mig eftersom det skulle bli lite trixigt för två bilar att backa ut om de skulle hem före mig. Så eftertänksamma var det tyvärr inte alla som var!!!När jag kom till bilen och skulle åka därifrån så var det nån flätrut som hade ställt sig MITT PÅ PLAN, så de som var så smått inparkerade, dvs jag, fick trixa som en liten blå för att komma ut. Hur tänker man egentligen? "Bara jag får plats så struntar jag i andra"?

Vilket sätt att parkera sen, bara lämna bilen och gå... :-(  :-(  :-(


Så ni med berörda bilar:


LÄR ER PARKERA SOM FOLK OCH VISA HÄNSYN, TACK!!!


  

Många bilar var det...



Ovido - Quiz & Flashcards