vovvarochvavar

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Karina - 29 juni 2010 19:31


Nej inte Carl Gustaf utan en duk. Idag har jag börjat nåla och fålla en ripslöpare som jag har vävt på kursen. Vi köpte en färdig vävfläta med en mönsterbeskrivning, och den löparen heter just Kungen.


Har klippt färdigt gräset i denna värme. Det var dock mycket hetare i solen igår när jag klippte.

Har klippt den styrkekrävande delen idag, i dikena, som förstås ligger mitt i solen...


Det är jobbigt styrkemässigt, men inte just så jobbigt konditionsmässigt i vanliga fall, men i denna värmen känns det som man nyss fyllt 95 bara man klippt 1 meter...


Nu ska jag dricka mer vatten, har redan druckit ca 18 liter och jag är fortfarande törstig... :-)


När jag blir rik ska jag betala någon för att klippa gräset! Finns det inte någon som tränar för Sverigens starkaste man man kan boka in som gärna tränar gratis med gräsklippning??? :-) :-) 


Nu måste jag dammsuga ur bilen färdigt också. :-(

Det ser ju trevligare ut på besiktningen om man har krattat undan de värsta hundhåren.


Håhåjaja...


  

Kungen.


Skapa flashcards