vovvarochvavar

Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Valborgsmässoafton

Av Karina - 30 april 2010 16:30

Hej och välkomna till min blogg!


Idag är det valborgsmässoafton vilket får många hundägare att börja gruva sig minst en vecka i förväg.


Ett tips (som de flesta av er hundägare garanterat känner till, men det finns kanske någon som behöver tips):

Om din hund är rädd för smällare så kan du skruva upp ljudet på TV:n eller stereon för att överrösta fyrverkerierna. De som har möjlighet brukar också kunna ta en biltur med hunden till områden där man vet att det inte fyras av några smällare.


Ha en TREVLIG VALBORG!



  

Det här är vår hund Mirack. En stor del av bloggen kommer att handla om honom.

 
 
Ingen bild

Karina

30 april 2010 16:42

Vill bara kolla så det fungerar att göra inlägg!

 
Ingen bild

Jaana

30 april 2010 16:51

Hej Karina!

Va roligt det ska bli att följa din blogg. Det ser jag fram emot.

Ha en trevlig, skön och rolig valborg!!!
Kram Jaana

 
Ingen bild

Stefan och marie kennel anstemas

30 april 2010 17:33

vilken fin blogg, nu är det snart valpar på gång det ska bli kul trevlig valborg

 
Ingen bild

Karina

1 maj 2010 10:42

Jaana, Stefan och Marie:

Kul att ni kikade in på min blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 13 maj 2013 14:29

I helgen har det kläckts sju små dunbollar här hemma.         Mirack är väldigt betuttad i dem. :-)                                                              ...

Av Karina - 2 maj 2013 20:45


Idag fyller Mirack år. Han har uppnått pensionsålder, den aktningsvärda åldern 10 år! Än finns det dock fart i den gamla pälsen, denna film tog jag idag. :-)       Idag blev det god födelsedagsmat; filmjölk, slanggurka och vaniljmunk....

Av Karina - 12 december 2012 12:00

Idel tolvor... Det gick tyvärr inte att ställa in tiden 12:12 på bloggen, endast jämna kvartar kan man ställa in.   Detta är sista gången under vår livstid som detta datum kommer att inträffa. Nästa gång blir om 100 år; 12 december 2112. Det är j...

Av Karina - 2 december 2012 16:21

  Just nu gräddar jag två lussebullar. Jag har inte bakat dem själv, jag bara gräddar färdigt dem. Idag köpte jag nämligen två lussekatter på en julmarknad. Sambon tycker inte om saffran så jag brukar inte baka lussekatter till mig själv, utan jag ...

Av Karina - 2 december 2012 12:41

ROLIGA JULPAPPER:     www.scenicreflections.com iPad Walls ...

Ovido - Quiz & Flashcards